Kiszámolta már, hogy munkaidejéből mennyi időt fordít az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok és problémák tényleges megoldására?
2017. április 25. írta: SMARTMASTER

Kiszámolta már, hogy munkaidejéből mennyi időt fordít az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok és problémák tényleges megoldására?

Kiszámolta már, hogy munkaidejéből mennyi időt fordít az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok és problémák tényleges megoldására és mennyi időt veszteget el ugyanannak a feladatnak, vagy problémának a nyilvántartására, jóváhagyatására, értesítőlevelek megírására, telefonos vagy e-mailes nyomon követésére …?

Gondolom Önnek is ismerős a helyzet, amikor az egyik egységéből kétségbeesett hang hívja Önt egy egyeztetés közben, hogy nincs fűtés. Ön megkéri a telefonálót, hogy küldjön emlékeztető e-mailt. Miután elolvasta a levelet, kiküldi karbantartóját, aki megállapítja a hibát, de sajnos elhárítani nem tudja, mert speciális alkatrészt kell cserélni a kazánban. Szakszerviz bevonására van szükség, jöhet az ajánlatkérés, a nagy értékű alkatrész beszerzésének jóváhagyatása, a megrendelés, a javítás elvégeztetése.

A hibabejelentés után eltelt 1-2 nap, jött néhány újabb magasabb prioritású feladat, közben valószínűleg a kazánjavítás is elkészült, ugyanis erre már nincs panasz.  Önnek ekkor éppen nincs lehetősége megnézni, hogy megkapta-e már a munkalapot a javításról. Akkor azt gondolja, hogy majd ledokumentálja és lezárja az ügyet, amikor a szervizből küldik a számlát és azt igazolnia kell; ráér ez majd akkor is, hisz foglalkozott már ezzel az üggyel éppen eleget: volt legalább 10 telefonbeszélgetése és nagyjából kétszer ennyi e-mail váltása!

Az esetre fordított időből kb. 30-40%-nyi volt az, melyben Ön megkereste a partnerszerviz adatait egy adatbázisból, keresett fájljai között egy „mintalevelet” az ajánlatkéréshez és egy másikat a megrendeléshez, megírta tájékoztató e-mailjeit és kétszer is fel kellett hívnia felettesét, hogy el ne felejtse a megrendelést jóváhagyni. És ugye az ügy még le sincs zárva teljesen, meg kell még keresnie a munkalapot, a történéseket fel kell vezetnie a bonyolult nyilvántartó táblázatban, rosszabb esetben le kell fűzni a kinyomtatott anyagokat, jobb esetben a megfelelő helyre menteni az elektronikus anyagot.

Szeretné ezt a 30-40%-nyi időt megtakarítani vagy hasznosabban eltölteni? El tudja képzelni, hogy nem kell többet azon aggódnia, hogy elmaradt nyilvántartásaiból, irattálcán heverő dokumentumaiból hogyan „varázsol” a  holnap reggeli meetingre mindenki számára érthető és naprakész kimutatást az elvégzett munkákról, a nyitott feladatokról, ezek költségeiről és bármi másról amit az igazgató éppen ma talál ki?

smartmockups0_1.png

A SMARTMASTER modulokból felépülő, jogosultsági szinteket kezelő, földrajzi távolságot áthidaló, adatbázis alapú webes on-line alkalmazás segít Önnek partnereit nyilvántartani, kezeli egységei hibabejelentéseit, karbantartásait, fogyasztásmérőinek állásait, emlékezteti ritkán elvégzendő feladataira, megrendelheti a szükséges eszközöket és munkákat, és készíthet bármilyen nyilvántartást, melyet igényei szerint szabhat egyedire és megtakarított idejében még fórumozhat is hasznos témákról a felhasználói körön belül.

További részletek a https://smartmaster.hu weboldalon …

A bejegyzés trackback címe:

https://smartmaster.blog.hu/api/trackback/id/tr8112454171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása