Miért rendelkeznek több szabadidővel azok a létesítménygazdálkodással foglalkozó kollégák ...
2017. május 02. írta: SMARTMASTER

Miért rendelkeznek több szabadidővel azok a létesítménygazdálkodással foglalkozó kollégák ...

Engedje meg, hogy megosszak egy rövid gondolatot a következő kérdés megválaszolásával kapcsolatban: miért rendelkeznek több szabadidővel azok a létesítménygazdálkodással foglalkozó kollégák, akik megfelelő ingatlanüzemeltetési szoftvert használnak?

Szakértőként régóta foglalkozunk műszaki, épületüzemeltetési és informatikai tanácsadással. Munkánk során azt tapasztaltuk, hogy az ingatlanok bérlőitől beérkező havi több száz telefonhívás és e-mail kezelése komoly adminisztrációs terhet jelent az üzemeltetéssel foglalkozók részére. A nagyszámú bejelentések feldolgozása során könnyen előfordulhat, hogy egy papírra felírt bejelentés elveszik, vagy egy e-mail olvasatlanná válik, ezért a bejelentett hiba kijavítása könnyen elmaradhat.

Arra a felismerésre jutottunk, hogy egy megfelelő szoftver milyen hatalmas segítséget nyújthat az épületüzemeltetési tevékenység végzése során. Számos hazai és nemzetközi szoftvert kipróbáltunk, melyek szolgáltatásukhoz mérten, vagy rendkívül magas árazással rendelkeztek és ennek megfelelően gazdaságtalan a használatuk, vagy a másik véglet, amikor az elfogadható árazás mellett a szükséges funkciókat nem tartalmazták teljes körűen.

Ekkor fogalmazódott meg bennünk a kérdés, hogy miért csak a nagyok kiváltsága a profi és elfogadható árazású épületüzemeltetési szoftver? Közel 2 éves fejlesztési munkával elkészítettük az épületüzemeltetést támogató rendszerünket, mely a ténylegesen felmerülő gyakorlati problémákra fókuszál, úgymint hibabejelentések kezelése, mérőóra állások rögzítése, ütemezett feladatok kezelése, dokumentumok nyilvántartása, belső kommunikációk támogatása, rendelések és azok jóváhagyásainak a kezelése és a készlet egyszerű nyilvántartása. A bevezetés óta eltelt több mint öt év alatt online alkalmazásunkat vagyonkezelők, pénzintézetek és létesítménygazdálkodással foglalkozó cégek sikerrel használják, értékes idő és költségmegtakarítás mellett.

smartmockups0_7.png

A bejegyzés elején feltett kérdés megválaszolása érdekében látogasson el weboldalunkra, próbálja ki bemutató alkalmazásunkat, olvassa el a modulismertetőket, győződjön meg saját szemével a rendszer egyszerű kezelhetőségéről és hatékony működéséről. Ne felejtse, az adminisztrációra szánt időt csökkenteni sokkal könnyebb, mint gondolná.

További részletek a https://smartmaster.hu weboldalon …

A bejegyzés trackback címe:

https://smartmaster.blog.hu/api/trackback/id/tr8612475187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása